Sunday 2 September 2012

jalan


lame sunggoh aku x usik blog ni hehehe..biase la ,aku x reti nk tulis pnjang berjela2 ni hahaha..sumber2 aku yg aku nk up kt dlm blog ni pon xde,sebab laptop aku hanco!! skng kt icu,koma xsedaq kn dri hehehe..ape aku nk kongsi crite rini yelah jeng3!! haha xdela gempak sgt.cume nk crite ritu aku p teman mmbr aku p temuduga kilang kt pineng..time die p msok kilang 2 nk temuduga aku p la ronda2 dekat2 stu..so aku terjumpe ade 1 tempat ni cantik baq hang tepi laot angin toksah ckp la kuat trok baq hang!! hhahaha..aku jadi prak jap la sbb 1st time troke tempat tu..dah 2 lagi tunggu!! aku capai camera yg ade dlm bag merah aku..dalam aku dok tembak2 pemandangan kt stu smbil malayan angin yg trok kuat mcm aku ckp td hahaha..aku brenti tangkap gambaq and aku dok kat kerusi yang ade kat tepi aku.. ermmm manghayati keindahan pantai yg tenang dengan desiran ombak menghempas pantai sgt2 menenangkan fikiran aku yg kusut dgn masalah..nak je aku dok kt stu smpai malam,best sgt2 tempat 2..sunyi,tenang,aman je aku rase..nk tngok tempat 2..haa tngok la ade kt bwah 2 ha !!!hihihi
nk dekat 2jam gak la aku dok mlepak kt sni..best sgt fresh,ngan bau laot nye sgt2 tarbaik!!..bile2 nnti aku nak mai kt stu lagi..spe nak ikot jom!! hahaha habis dok mengelamun kt stu boley pekena pasemboq padang kota hahaha kite p msok pulau tros hahaha..
takat tu je kot aku dok mrapu..mata dah berat,tgn dah kebas ok menaip je..nguap dah rupa singa dah hahaha..nnti aku story lg :) bye alzz 

No comments:

Post a Comment